Jak na to?
V oblasti retailu klademe velký důraz na co nejpřesnější specifikaci a pochopení potřeb našich klientů. Strategie jednotlivých obchodů nespočívá jen ve vystavení zboží a jeho marketingu
JEDNOTLIVÉ KROKY RETAILOVÉHO PORADENSTVÍ:
- Identifikace tržního prostřední a příležitosti, analýza konkurence
Navrhneme funkční prodejní a marketingovou strategii ušitou na míru Vašemu obchodu. Doporučíme způsob řízení Vaší organizace, odpovědnost pracovníků pro zvětšení efektivity a produktivity práce a doporučíme postup pro vylepšení péče o Vaše zákazníky - Monitoring maloobchodních cen
Přineseme Vám klíčové informace, které Vám umožní pružně reagovat na změny na trhu a optimalizovat cenovou a sortimentní politiku. - Monitoring efektivity prodejních týmů
Jen ten prodejní tým, který zná své kompetence, který je dostatečně motivován, je otevřený a sdílí firemní kulturu, může být efektivní. - Monitoring promoaktivit
Zjistíme Vám kde je Vaše konkurence, za jakou cenu nabízí své produkty, jakým způsobem oslovuje zákazníky, kdo je její cílová skupina, které komunikační nosiče používá a zda a jsou efektivní. - Měření výkonnosti a optimalizace merchandisingu
Dvě třetiny nákupního rozhodování se odehrává v místě prodeje, to klade vysoké nároky na úspěšný merchandising. - Retail Lab je moderní a efektivní způsob testování merchandisingu
Unikátní řešení postavené na základě nejmodernější oční kamery a elektronického systému vyhodnocování.