Jak na to?


V oblasti retailu klademe velký důraz na co nejpřesnější specifikaci a pochopení potřeb našich klientů. Strategie jednotlivých obchodů nespočívá jen ve vystavení zboží  a jeho marketingu

JEDNOTLIVÉ KROKY RETAILOVÉHO PORADENSTVÍ:

  • Identifikace tržního prostřední a příležitosti, analýza konkurence
    Navrhneme funkční prodejní a marketingovou strategii ušitou na míru Vašemu obchodu. Doporučíme způsob řízení Vaší organizace, odpovědnost pracovníků pro zvětšení efektivity a produktivity práce a doporučíme postup pro vylepšení péče o Vaše zákazníky
  • Monitoring maloobchodních cen
    Přineseme Vám klíčové informace, které Vám umožní pružně reagovat na změny na trhu a optimalizovat cenovou a sortimentní politiku.
  • Monitoring efektivity prodejních týmů
    Jen ten prodejní tým, který zná své kompetence, který je dostatečně motivován, je otevřený a sdílí firemní kulturu, může být efektivní.
  • Monitoring promoaktivit
    Zjistíme Vám kde je Vaše konkurence, za jakou cenu nabízí své produkty, jakým způsobem oslovuje zákazníky, kdo je její cílová skupina, které komunikační nosiče používá a zda a jsou efektivní.
  • Měření výkonnosti a optimalizace merchandisingu
    Dvě třetiny nákupního rozhodování se odehrává v místě prodeje, to klade vysoké nároky na úspěšný merchandising.
  • Retail Lab je moderní a efektivní způsob testování merchandisingu
    Unikátní řešení postavené na základě nejmodernější oční kamery a elektronického systému vyhodnocování.